2011. július 18., hétfő

Jóreggelt!( :
Na végül nem lett N.-ékkel semmi ma, mert engem végül engedtek, de őket ma nem.. így vagy holnap vagy holnap után megyünk.;') kb aludtam 7-8órát. hót fáradt vagyok.:| kell nekem éjfélig gépnél lenni. nam1. ( : a kedvem már sokkal jobb mint volt ebben a két napba, de egy-egy pillanat alatt eltudják rontani, pl ha b***gatnak.:/ :).  Tegnap este majdnem sírtam, de visszatartottam így csak könnyeztem. Rájöttem hogy nem éri meg azután szomorkodni, aki értem nem szomorodna soha [vagy de?:S ááá nem hiszem,régen még talán, de most már tudom hogy NEM!:/ :)] De higgyétek el én sem fogok már ÉRTE,egy barátnőm írta ezt üzibe:

"És mi a válasz?:00"
"SEMMI. ENNYI VÉGE. nem irt tovább.szánalom. és fáj..:S"
"Ja ..hátna.:/ változott.:/"
"DE ENNYIRE?:SSSSSSSSSSSSS ez k***a idegesít.:s de m1 leszarom!"
"Tedd azt..az ilyenek nemérdemlik meg h szoba álljanak vele"
"De régen megérdemelte.:SS és ez szar , hogy most meg így ír-.-" annyira f**z lett. m1. leszarom.:D de azért kicsit gáz hogy most már egyszer d***tt azt ekkora képe van g**ii-.-"
Tedd azt az ilyenek nem érdemlik meg hogy szoba álljanak vele... ez annyira igaz... akkor sem érdemelte meg, de én megtettem. tudtam hogy millió rossz és millió jó tulajdonsága van, de a rosszak nem érdekeltek mert a jók elfedték... ááá hülye vagyok azt kész:"D gondolom már unjátok hogy itt nyavalygok nagyba...:| :) ezért bocsii :$ reggeli friss ennyi lett volna.: ) bye.( :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése