2011. július 19., kedd

"Oh, oh azt gondoltam vagy valaki.
Oh, oh viszlát te senki."(8)


Szerintem az idézet magától érthető,hogy kire..: )
IGEN,
nagyot csalódtam benne, de ennek itt volt az ideje.
Tudtam hogy nem angyal és sosem lesz az!~de
MEGBÍZTAM benne.~kár.:D

Nos tegnap este nem hoztam frisst..több okból. KEDVEM nem volt hozzá,hogy még én este 9kor irkáljak meg elmentünk Praktikerbe.. meg Baumaxba, és végül a Kikába.:D
~konyhaszerkényt,új sütőt(beépíthetőset..),gázt(-||-),páraelszívót.:D.
TALÁLTUNK MINDET!:'dd este csak nézelődni mentünk így pénzt nem vittünk magunkkal meg alapból is 8kor zártak, de még mutogattak szekrényeket, így ott maradtunk olyan 20percet zárás után.:')
Szóval, már így egyúttal megnézegettük a festékeket(:
Egyből kinéztem egy ilyen
lilás árnyalatot. a festék elnevezése : lázadó ifjúság X"DD [kicsit se találtam bele:$xd] , de szerintem az lesz!:D
Tegnap azon gondolkoztam
MIÉRT VOLT VÉRBE A SZEMEM?:/ ~nem,nem sírtam!, csak könnyeztem az meg más.
Jhaj... istenem... miért nincs
2 életem?!: O : C ~hogy miért kellene kettő?
Egyikkel
mindenkinek megfelelnék,a másikkal meg minden szabályt áthágnék..:')
Már csak
egy fiú barátom van, de ő se és én sem hiszek a fiú-lány barátságba.
~HOGY VAN EZ?:/
Idézem magam 'én
utálom és nem is hiszek a fiú és lány barátságban, de veled mégis jó beszélgetni..' ~és itt egy szót sem hazudtam, vele más a beszélgetés. jó értelembe más.(': KIÉGTEM.xdddddddddddddd
NA NE!! Ne nevettess.!x"ddd hogy én meg ő?XDDD jó vicc szivi.:"DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése