2011. július 20., szerda

Sziaahello.
Mai nap?!~közepes.
Reggel 8kor kelés.:'|
11kor indultunk cipőt venni... hát király egy és fél órát azzal szenvedtem hogy találjak egy normálisnak mondhatót. Vettünk egyet.. magassarkú... utána N. bejelentette hogy nem engedik az idő miatt őket..
Király mondom,bementem anyával munkahelyre.; ) olyan 1órával rá jobb idő lett és jöttek N.ék is.:'d
Elvoltunk.: )
Láttam Á.-t -.-" mikor megláttam elfordult meg én is, ááá nem volt feltűnő na m1. ( : amúgy megjegyezném 160centi a kölyök akivel volt(2srác) meg volt olyan 170 vagy több.:D kicsit törpe volt.:D nam1.:DD.
Jajj. Zs-vel összevesztem-.- m1, nem is érdekel.: ) más lett. és ez nem az ő baja. ( : de mint tudjuk nyávogok minden sz*rért.:DDD jólvan.:DDD jótudni.:DDD  ~bocs h a nyávogásom kellett hallgatnod.xd~
mostani frissnek VÉGE:DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése